Такааа вчера качих мотора днес всичко бе навързано и монтирано и се стигна до голямото ЗАПАЛВАНЕ. Да ама не ... Въртях няколко пъти и след това се установи, че не отива ток до бобината. Смених всички релета в купето под волана и пак същата работа. Колата я закарах до гаража на ход а сега се е*е. Подадох на бобината и + директно от акомулатора но не хвърля искра а бобина я проверявах на другата 33-ка и работи ... Въобще ... Голям чеп
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още един скраб
Collapse
X
-
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Ами точно той дава информация на компа. Не знам, дали ти го имаш, ама погледни на кожуха на съединителя, точно под казанчето за маслото! А ако го имаш, буксата е на къс кабел в основния сноп и може да не се вижда веднага. Аз моята също я бях потрошил. Взех я за 24 лева в "магазина до вас"!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Днеска го уточнихме, че е с датчик на хол. Или е от него или от комутатора. Ама може да е още по-просто. Я куплунг, я главното реле да не подава плюс.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Сега и аз да поясня, че е с Бош Джетроник. Мислете с главите си. Колата е със същата бобина като на 33 16V- демек е с Джетроник. Защото запалителните бобини в инжекционите монтирани в 33 със датчик хол са коренно разллични. Има само един вариант в 33 с бобина с делко и с датчих на хол и това е 16V мотора, като там делкото е само разпределител на искрата.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Тъъъй проблема с тока май е в онази ундурма до бобината дето влиза една букса в нея. След, като подадох директен + към бобината колата взема, че запали. Работеше гладко и равно цели 20 мин. Включва перки, изключва перки, гасих палих докато в един момент нещо прилопа из отвътре и умря. Последва разчленяване и се установи, че при сглабянето в всмукателя е попаднала шайба ... От там нататък картинката е ясна. За мое щастие клапаните са добре и за мое нещастие буталото със сегментите на него е за смяна. В Понеделник трябва да пристигне новото Бутало АЕ със сегменти и гарнитура всичко на стойност 100 лв. С доставката. Снимки ще приложа довечера, че нета ми е лош и гаден, като шайба във всмукател хахах. Бончо ако четеш ... Знам, че не е женска работа ама ко да прайш ... Човек се учи от собствените си грешки.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Лоша работа! Колега провери си и водачите да не се разпадат на парченца, че имах такъв случай наскоро! И аз мислих че е изтървана шайба, но на втория път намерих къде е проблема!Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
Comment
-
При мен си личеше, че е шайба и даже в последствие се сетих кога точно е паднала. Главите бяха ревизирани в Мадара преди да ги сложа а сега ги проверявах дали изпускат. Остава да видим в Понеделник каква ще я свърша, че не се знае с какво време ще разполагам ииии те така. Очаквайте включванеsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Такааа ... Тук работата стана от нищо нещо. Буталата на тази кола са 87.6 ... Т.е. между първи и втори ремонт. Буталото ще стане но за него ми трябват сегменти, които не съществуват. Има сегменти с размер 88 и ще трябва да се опилят. Това е единствения евтин вариант, който виждам. Другия вариант е да се набият ризи и да сложа стандартни бутала но това значи, че трябва да похарча 1000 лв. които предпочитам да влязат в Бялата въпреки, че няма климатик и алфа контрол.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеТакааа ... Тук работата стана от нищо нещо. Буталата на тази кола са 87.6 ... Т.е. между първи и втори ремонт. Буталото ще стане но за него ми трябват сегменти, които не съществуват. Има сегменти с размер 88 и ще трябва да се опилят. Това е единствения евтин вариант, който виждам. Другия вариант е да се набият ризи и да сложа стандартни бутала но това значи, че трябва да похарча 1000 лв. които предпочитам да влязат в Бялата въпреки, че няма климатик и алфа контрол.
Аз преди 6-7 години правих смотор с ремонтни бутала и слажих сегменти отт някакво Рено, които идваха и на дебелини. Май беше някакво бензиново 2.2 Рено. Пили се ключът на сегмента, аз моите ги оставих на ключ 0.4 и така.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Ами из разни програмки и простотии пише, че ремонтите са през 4 десети ама честно казано вече ми е все тая дали е 2-ри 5-ти и т.н. важното е да намеря сегменти за 1 бутало. Както ти казваш май ще се пили. Баси ужъса. Тая коля визия няма никаква но иначе вози много стегнато и климатика й се включва и алфа контрола работи ... Свидно ми е да я заеба ей така.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
Comment